четвъртък, 17 февруари 2011 г.

Пълнени пиперки с булгур


Купих един пакет с булгур преди повече от месец. Някой беше споменал, че е готвил и е много вкусно. Колкото и да е странно, аз никога не съм яла. Нито баба ми, нито майка ми някога са готвили. Така, че нямах никаква представа как да го приготвя. Авторката на този разкошен блог ми предложи една интересна рецепта с булгур, цукини и козе сирене, но снощи ровейки във фризера, видях че имам хубави пиперки, приготвени за пълнене. Така, че ги извадих и просто ги напълних с булгур. Обикновена и семпла рецепта, но пък опасно вкусна. Хубавото е, че е съобразена с принципите на разделното хранене, което я прави и подходяща за моя дълъг процес на отслабване.

Продукти:
1 чаена чаша булгур
2 глави лук
няколко скилидки чесън
1-2 супени лъжици доматено пюре /или ситно нарязани домати/
1 ситно нарязан морков
няколко пиперки за пълнене
магданоз

Измих булгурът и го накиснах в малко студена вода.
Задуших лука и чесъна в малко олио, добавих доматеното пюре, подправки /сол, червен и черен пипер/, а след това и моркова.
След това добавих булгура, малко вода и оставих леко да се задуши. Поръсих с магданоз и махнах от котлона.
Напълних чушките, сложих ги в йенска тенджера с капак, добавих вода в съотношение 3:1 спрямо булгура и мушнах във фурната за около час на 200 градуса.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...